Reggae and Hip Hop music »

Friday, July 18

Pe drum.

Dau cu pace in orice cartier zilnic pentru ca lucrez ca zilier sufletul imi e mai tare ca o bucata de fier sunt un miner ce sapa in realitate dupa dreptate dar gasesc mai mult ce altii cresc adica ura si lacomie in stare pura departe de a pacii natura iar cand zaresc si ceea ce caut privesc cum altii se uimesc grotesc si spun ca eu nu traiesc si placerile le ocolesc dar stiu ca mai trebuie sa-i trezesc la adevarata indepartata realitate unde simtirile nu sunt mascate, prost jucate in ale umanittatii inselate fapte prin urmare calatoresc in continuare stiind ca are raspuns orice intrebare din orice zare chiar daca doare nu asa e adevarul la inceput oare ca apa rece pe o mana inghetata de sange necirculata cum e mintea guvernantilor , regii hotiilor sclavii lacomiei lor ce e ca un nor sub soare de care in viitor nu se va simtii dor de catre nici un popor pentru ca a adus doar omor si priviri improscate parca cu clor insa eu sunt aviator si dau iar pace din zbor pe orice ogor urban unde lupt impotriva regelui ban de mai mult de un an cu un clan de luptatori imprastiati in toate ale lumii intunecate tari , impartim adevar pentru ceea ce aveti in sub par si pentru suflet un bilet spre libertate din aceasta societate lipsita de fraternitate , v-am spus caut dreptate asa ca nu-mi sta in cale frate!

0 comments: